„Porsche“ – vardas, kuris savaime kelia emocijas. Šįkart žvilgsnis krypsta ne į legendinį „911“ trasoje, o į akinius, kuriančius tobulą sinergiją su mada ir technologijomis. Tai istorija apie inžinerinį tikslumą ir dizainą, kuris niekada nepraranda aktualumo.
Meistriškumo ir estetikos dialogas
Šios kompanijos istorija prasidėjo 1972-aisiais, kai Ferdinand Alexander Porsche, ikoniškojo „Porsche 911“ kūrėjas, nusprendė automobilių dizaino filosofiją perkelti į kasdienį gyvenimą – kuriant paprastus, bet genialiai suprojektuotus ir jame praverčiančius daiktus. Taip gimė „Porsche Design“ ženklas, o kartu ir idėja, kad akiniai gali būti daugiau nei aksesuaras, bet ir technologinės inžinerijos meno kūrinys. Jie skirti tiems, apie kurių autoritetą ir aukštą stiliaus pojūtį kalba detalės. Akiniai yra jų vidinės tvirtovės, o ne išorinio triukšmo atspindys.