Didelis dėmesys klientams, įsiklausymas į jų poreikius bei lūkesčius – tai pamatinės „Fielmann” vertybės, kuriomis mūsų darbuotojai vadovaujasi kasdien:
Aš – įmonės atstovas. Dirbdami įmonėje, mes suvokiame, kad savo darbu ir įvaizdžiu atstovaujame ne sau, o savo bendrovei. Prisiimame atsakomybę už tai, kad teisingai jai atstovautume.
Profesionalumas ir tobulėjimas. Mūsų komandoje dirba darbuotojai, puikiai išmanantys savo darbą. Kiekvienas klientas gauna atsakymus į jam rūpimus klausimus. Kad užtikrintume nuolatinį tobulėjimą, nuolat mokomės ir dalinamės žiniomis tarpusavyje. Ieškome nestandartinių sprendimų, kurie išspręstų mūsų klientams iškilusias problemas.
Laisvė ir galimybė klysti. Mums yra suteiktos visos galimybės ir įrankiai, kad patenkintumėme klientų poreikius. Galime klysti ir taisyti savo klaidas. Niekada dėl nieko nekaltiname kliento. Laikomės požiūrio, kad kliento skundas mums yra dovana, kurios pagalba galime dirbti geriau.
Atvirumas ir pozityvumas. Bendraudami su vadovais ir tarpusavyje, galime atvirai reikšti savo nuomones. Turime siūlyti idėjas, kad gerintume kasdienį darbą, tarpusavio bendradarbiavimą. Esame geranoriškai nusiteikę aplinkos ir kolegų atžvilgiu. Mūsų pastebėjimai vienų kitiems reikalingi tam, kad tobulintume savo veiklą. Vertiname kiekvieno darbuotojo nuomonę.
Pasididžiavimas. Džiaugiamės galėdami dirbti įmonėje, kuri yra žinoma, turi savo istoriją, filosofiją, gerą ir stiprų vardą. Turime dirbti remdamiesi šios įmonės filosofija, kad pateisintumėme gerą bendrovės vardą.
Klientas esi tu! Aptarnaujame klientus taip, kaip norėtume būti aptarnauti patys. Aiškinamės kliento poreikius, kad pasiūlytume tai, ko reikia pačiam klientui.
Mūsų darbo su klientais išskirtinumai: madingų rėmelių kolekcija, 3 metų garantija visiems korekciniams akiniams, nemokamos akinių priežiūros paslaugos, žemos kainos garantija ir kiekvieno kliento skundo patenkinimas.
Draugiškos klientui optikos įvaizdis. Nedarome spaudimo klientui. Klientas turi pasirinkimo laisvę, pats priima sprendimą ir nėra spaudžiamas pirkti brangesnio produkto. Visiškai nesvarbu, kokią sumą klientas yra pasiruošęs išleisti mūsų optikoje, mes geranoriškai, maloniai ir kantriai bendraujame su kiekvienu iš jų.
Darbo pasiūlymai