„Carrera" akinių pavadinimas kilo nuo Pietų Amerikos automobilių lenktynių „La Carrera Pan-American", o šiuo metu „Carrera" yra vienas geriausių ir populiariausių akinių prekių ženklų pasaulyje. Nors atsirado šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, labiausiai išpopuliarėjo aštuntajame-devintajame dešimtmečiuose, kai akinių dizainą pamėgo milijonai vartotojų – tarp jų ir įtakingiausių planetos žmonių.
Idėja įkurti šį prekės ženklą kilo Austrijos sportinių akinių gamintojai „Wilhelm Anger". „Carrera Pan-American" savo veiklą pradėjo 1956-aisiais: kompanija gamino sportinę aprangą, slidinėjimo kaukes bei apsauginius akinius, „Wilhelm Anger" daug investavo į medžiagas ir gaminių kokybę. Įmonė pakeitė pavadinimą į „Optyl International", o 1974-aisiais tapo „Carrera International" ir persikėlė į Trauno miestą Austrijoje. Netrukus kompanija su automobilių dizaineriu Ferdinandu Alexanderiu sukūrė specialią akinių nuo saulės kolekciją „Carrera Porsche Design. Devintajame dešimtmetyje bendrovė pradėjo remti įvairius sporto renginius, tarp jų – ir olimpines žaidynes bei Formulės 1 lenktynes.
Nuo stadiono iki Holivudo
Praėjusio amžiaus dešimtajame dešimtmetyje „Carrera" gamybą perkėlus į Paduvą Italijoje, prekės ženklas labai išpopuliarėjo tarp sportininkų ir įžymybių. Juos įkvepia ir prekės ženklo moto - „Lenktynių akiniai nuo saulės". Madonna, Paris Hilton ir daugelis kitų įžymybių mėgsta įvairių stilių „Carrera" akinius nuo saulės, dažnai juos dėvi laisvalaikiu ir sporto renginiuose
„Carrera" akiniai užkariavo pramogų pasaulį: juos mielai nešioja Bradas Pittas, Gwen Stefani, Britney Spears. Kompanija tapo Rihannos, Usherio, Lady Gagos vaizdo įrašų bei muzikos albumų leidybos rėmėja.