Naujoji kolekcija #driveyourstory

Naujausia pasaulinė „Carrera" kampanija #DRIVEYOURSTORY aiškiai atskleidžia jos požiūrį į gyvenimą. Ji kalba apie žmones, kurie išdrįsta būti savimi, imti gyvenimą į savo rankas ir kurti savo pačių istoriją.

„Nesek nieko kito. Būk nevaržoma laisva dvasia: autentiška, kūrybinga, drąsi, seksuali. Tikėk sėkme. Keisk žaidimo taisykles. Drąsiai pulk į nežinomybę: galbūt ten slypi geriausia, kas gali nutikti tavo gyvenime. Išdrįsk būti tobulas."

Gyvenu pagal savo taisykles", sako renginių vedėjas Tadas Rimgaila

Video iš projekto fotografavimo užkulisių:
Irmanto Gelūno video 

Tadas visada buvo meniška asmenybė, nesibaiminanti atskleisti savo gabumų ir eiti savo keliu. „Kai buvau mažas, mama nuvedė į šokių būrelį. Šokti patiko ir sekėsi, tad ir toliau ėjau ta kryptimi, - prisimena. - Man atrodo, pasirinkau teisingai."

20211110gfot8764-copy_7168-a19f6cc6aab2ced526f5d080feca5b05.jpeg
Kai atėjo laikas rinktis studijas, daugelis Tado draugų pasuko į populiariausias profesijas. „O man neatrodė įdomu stoti ten, kur stoja visi. Ieškojau, kas man prie širdies, todėl pasirinkau choreografiją, - pasakoja šokėjas, daug metų atidavęs sportinių šokių kolektyvui „Žuvėdra".

20211110gfot8537-copy_8975-4d7494f0858d79c0c2832cd8f69f20b9.jpeg
– Esu gana uždaro būdo, aplinkiniams galiu pasirodyti rimtas ar net liūdnas – tačiau scenoje galiu tapti bet kuo. Matyt, turiu vidinių demonų, kuriuos scenoje drąsiai išleidžiu į pasaulį – tuomet pasijuntu jo valdovu."

20211110gfot8449-copy_4574-1e1ac6de293c0f6a86fd05d962472286.jpeg
Gyvenime pasitaikantys iššūkiai Tado negąsdina. „Yra tekę priimti ir labai avantiūristiškų sprendimų, - neslepia. – Vienu iš tokių pavadinčiau idėją kurti šeimos verslą. Ji kilo mano žmonai Liucinai: nutarėme įkurti desertinę, manėme, kad tai bus smagus šeimyninis versliukas.

20211110gfot8684-copy_1547-b0d737f61b25a336fbd8a342788de0d7.jpeg
Šiandien jau pamąstytume gerokai ilgiau: visgi verslas reikalauja daugybės jėgų ir biurokratinių dalykų išmanymo. Bet kai esi jaunas, tiesiog neri stačia galva nežinodamas, kas tavęs laukia – ir, žiūrėk, išplauki."

20211110gfot8723-copy_6230-4fb628fb6e1fab3b0e1a0fc8d25394d7.jpeg
Pats Tadas dabar yra profesionalus renginių vedėjas, ekspromtų ir nenumatytų situacijų jo darbe pasitaiko kasdien.

20211110gfot8576-copy_7856-722ec922a2db8535bc2cc1c2cb53e6fb.jpeg
„Bet niekada nuo jų nebėgu - verčiau bandau juos išspręsti, - patikina.

20211110gfot8815-copy_4664-d27a93e2c62bb715594338e5590b98fd.jpeg
– O didžiausiu iššūkiu savo gyvenime pavadinčiau sūnaus Oskaro gimimą: teko perprogramuoti visą pasaulį, nes jame atsirado trečias žmogus."

20211110gfot8803-copy_8438-8a7c03e44f979b9d362bdc19cbb9ff0d.jpeg
Korekcinių akinių Tadui nereikia, tačiau jis pripažįsta jaučiantis silpnybę akiniams nuo saulės.

20211110gfot8885-copy_444-68c86b96b45cf679afa1fb0b93ab4b3a.jpeg
„Žmona ragina nebepirkti, o aš negaliu atsilaikyti: vieni tinka prie sportinės aprangos, kiti – važiuojant motociklu, treti prie kostiumo...

20211110gfot8469-copy_9989-23f31a5bcfd24fa1ec77ed5c50633b0c.jpeg
Jei galėčiau, nešiočiau tamsius akinius dieną naktį“, - šypsosi.

20211110gfot8477-copy_6573-107886055b0828218819ab7d063b3580.jpeg
Išsimatavęs naująją „Carrera“ kolekciją Tadas nusprendė, kad vieno favorito čia nėra – jam patinka visi.

20211110gfot8640-copy_4485-97c09cf7f6d44b42cb3b0b4ae7b17320.jpeg
„Vieną dieną galiu užsidėti akinius apvaliais rėmeliais, kitą – lašo formos: tai priklauso nuo nuotaikos ar tiesiog nuo to, kaip tą rytą susišukuoju plaukus, - šypteli.

20211110gfot8662-copy_8591-92740a005ff3fb1b6d4bfbb5a4717104.jpeg

– „Carrera“ akiniai išties stilingi – ir labai kokybiški.“

20211110gfot8912-copy_6035-cd504f961685c6fd555c0446be635569.jpeg
„Carrera" akiniai žinomi visame pasaulyje ir lengvai atpažįstami. Dažniausiai juos renkasi jauni vyrai ir moterys: sėkmingi, gyvenimiškoms patirtims atviri žmonės, dievinantys nuotykius. Prekės ženklas įkūnija nuotykius, žavesį, spontaniškumą ir malonumą.

20211110gfot8923-copy_7828-7279e42f5bbec0fc26e45257d277ff80.jpeg
Akiniai gaminami iš aukštos kokybės medžiagų ir pasižymi stilių įvairove. Jie labiausiai garsėja savo daugiasluoksniais pereinamųjų spalvų lęšiais: šis retro įvaizdis šiais laikais itin populiarus. Akinių rėmelius galima rinktis pačių įvairiausių atspalvių – nuo oranžinės ir juodos iki violetinės ir baltos.

20211110gfot8927-copy_875-3560e53ce47cec37d91047f7f856a940.jpeg

20211110gfot8947-copy_9541-0e25f3f0645edc24117231377b8213e6.jpeg

20211110gfot8960-copy_4514-1fef5fbcb81667cf039ed561b14e38b2.jpeg
Nuotraukų autorė Greta Skaraitienė


Išskirtiniai „Carrera" akiniai

Vienas populiariausių modelių vadinamas „Čempionu": šie akiniai skirti nešioti sportuojant, tad jų dizainas itin sportinis. Čempionai atgaivino aviatorių šlovę: jų nešiotojai gali būti tikri, kad su šiais „Carrera" akiniais atrodys prašmatniai ir elegantiškai.

Carrera Safari65/N
Carrera Champion65
Carrera 235_S
Carrera 267_S
Carrera 272_S
Carrera Hyperfit 23
Carrera 239
Carrera 1116
Carrera 270

Ralio čempionų akiniai

„Carrera" akinių pavadinimas kilo nuo Pietų Amerikos automobilių lenktynių „La Carrera Pan-American", o šiuo metu „Carrera" yra vienas geriausių ir populiariausių akinių prekių ženklų pasaulyje. Nors atsirado šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, labiausiai išpopuliarėjo aštuntajame-devintajame dešimtmečiuose, kai akinių dizainą pamėgo milijonai vartotojų – tarp jų ir įtakingiausių planetos žmonių.
Idėja įkurti šį prekės ženklą kilo Austrijos sportinių akinių gamintojai „Wilhelm Anger". „Carrera Pan-American" savo veiklą pradėjo 1956-aisiais: kompanija gamino sportinę aprangą, slidinėjimo kaukes bei apsauginius akinius, „Wilhelm Anger" daug investavo į medžiagas ir gaminių kokybę. Įmonė pakeitė pavadinimą į „Optyl International", o 1974-aisiais tapo „Carrera International" ir persikėlė į Trauno miestą Austrijoje. Netrukus kompanija su automobilių dizaineriu Ferdinandu Alexanderiu sukūrė specialią akinių nuo saulės kolekciją „Carrera Porsche Design. Devintajame dešimtmetyje bendrovė pradėjo remti įvairius sporto renginius, tarp jų – ir olimpines žaidynes bei Formulės 1 lenktynes.

Nuo stadiono iki Holivudo

Praėjusio amžiaus dešimtajame dešimtmetyje „Carrera" gamybą perkėlus į Paduvą Italijoje, prekės ženklas labai išpopuliarėjo tarp sportininkų ir įžymybių. Juos įkvepia ir prekės ženklo moto - „Lenktynių akiniai nuo saulės". Madonna, Paris Hilton ir daugelis kitų įžymybių mėgsta įvairių stilių „Carrera" akinius nuo saulės, dažnai juos dėvi laisvalaikiu ir sporto renginiuose

„Carrera" akiniai užkariavo pramogų pasaulį: juos mielai nešioja Bradas Pittas, Gwen Stefani, Britney Spears. Kompanija tapo Rihannos, Usherio, Lady Gagos vaizdo įrašų bei muzikos albumų leidybos rėmėja.

Skaitykite straipsnį žurnale "Žmonės" >>

MADA, KOKYBĖ IR TEISINGA KAINA

Žemos kainos garantija

Pirkdami „Fielmann" optikose būkite tikri, jog gaunate palankiausią kainą. Jei per šešias savaites tokius pačius akinius kitoje optikoje rasite pigiau, nei pirkote optikoje „Fielmann“, galėsite atsiimti kainų skirtumą.

Regos patikros paslaugos

Mūsų kompetentingi optometrininkai modernios įrangos pagalba atliks regos patikrą, kurios metu ištirs Jūsų regos būklę. Jei nešiojate akinius ar kontaktinius lęšius, patikrins, ar jie atitinka Jūsų poreikius. 

Nemokama akinių priežiūra

Mūsų specialistai nemokamai išvalys Jūsų akinius ultragarso vonelėje, sutvarkys deformuotus rėmelius, priverš varžtelius, įdės naujas noseles.

Registruokis patikrai