Praeito amžiaus pradžioje naujos konstrukcijos lėktuvai leido žmonėms skristi aukščiau ir toliau, daugelis JAV oro pajėgų pilotų skundėsi, kad saulės spinduliai sukelia galvos skausmą ir aukščio ligą. Todėl pasitelkiant to meto technologijas, buvo sukurti naujo tipo akiniai su žalios spalvos lęšiais, kurie padėjo sumažinti akinimą ir nesusiaurino matymo lauko. Su jų atsiradimu ir gimė „Ray-Ban“ prekės ženklas. Pirmasis modelis buvo pavadintas Aviator, plačiajai visuomenei pradėtas pardavinėti dar 1937 m. ir kainavo 6 USD.
Antrojo pasaulinio karo metu Amerikos oro pajėgų pilotai ir toliau rodė didžiulį pasitikėjimą „Ray-Ban“. Naujų technologinių tyrinėjimų dėka buvo sukurtas patobulintas gradientinis (Ombre) veidrodinis lęšis, kurio viršutinė dalis buvo padengta specialia danga, užtikrinančia dar didesnę akių apsaugą, o apatinė lęšio dalis buvo skaidri, kad pilotai aiškiai matytų lėktuvo prietaisų skydelį. Nors šie naujo tipo akiniai buvo sukurti išskirtinai kariniams poreikiams, tačiau sulaukė itin didelio susidomėjimo ir civilių tarpe, kurie taip pat norėjo mėgautis tais pačiais aukštos kokybės akiniais, naudojamais profesionalų.
Po Antrojo pasaulinio karo Holivudas darė vis didesnę įtaką žmonių aprangai. 1952m. buvo sukurtas kitas plačiai žinomas „Ray-Ban" Wayfare modelis, išpopuliarintas Jameso Deano 1955-ųjų filme „Rebel Without a Cause“, o vėliau 1961 m. Audrey Hepburn „Pusryčiai pas Tiffany's“. Tačiau neliko pamirštas ir pirmasis Aviator modelis: 1984m. „Grammy" apdovanuojimuose jais pasipuošė Michaelas Jacksonas, susikurdamas išskirtinį įvaizdį, o „Ray-Ban" Wayfarer pasirinko savo epiniam „Bad tour" koncertiniam turui, kuris tapo daugiausiai publikos surinkusiu turu pasaulyje.
Ne vieną dešimtmetį „Ray-Ban" griovė nusistovėjusias ribas muzikos ir meno pasaulyje, įgavo vis didesnį populiarumą roko ir kino industrijos grandų tarpe, turinčių didelę įtaką mados istorijoje. „Ray-Ban" įrodė galintis paslėpti nenorinčias būti pastebėtas garsenybes, tačiau išskiriančias jas iš minios.