Kaip ir Fielmann, taip ir šefui Gian Luca Demarco yra labai svarbu, kad klientai visuomet būtų laimingi. Jis savo Kulinarijos studijoje ir televizijos programoje moko klientus paprastos, bet labai kokybiškos virtuvės paslapčių, kuri priimtina daugeliui žmonių. Gian Lucai labai svarbu yra pradžiuginti savo klientus ir žiūrovus bei sukurti ryšį su jais per tikrumą ir profesionalumą.
Šis požiūris yra labai artimas ir Fielmann. Aptarnaujame klientus taip, kaip norėtume būti aptarnauti patys. Aiškinamės kliento poreikius, kad pasiūlytume tai, ko reikia pačiam klientui. Visiškai nesvarbu, kokią sumą klientas yra pasiruošęs išleisti mūsų optikoje, mes geranoriškai, maloniai ir kantriai bendraujame su kiekvienu iš jų, vadovaudamiesi pamatine vertybe "Klientas esi Tu!".
"Kiekvieną į mano Kulinarijos studiją užsukantį klientą sutinku su didžiuliu džiugesiu. Kaip ir maisto gaminimas, dainavimas, taip ir akiniai yra didžiausia mano aistra. Man patinka keistis ir eksperimentuoti su naujomis formomis ir stiliais. Akinių pagalba galiu atskleisti save kaip spalvingą ir įvairiapusę asmenybę. Vertinu bendradarbiavimą su Fielmann, kuri filmavimuose ir fotosesijose leidžia man elgtis spontaniškai ir natūraliai, t.y. būti tokiu, koks esu iš tiesų.“